Friday, August 19, 2011

Tema xpilih lagi!!)=


Hari nie da 19 hari kita puasa. aku gan mr Hubby sampat saat nie tak tau agi nak pakai baju raya kaler apa.. Al kisahnya tahun nie raya kat umah mr Hubby, family dia jenis yang tak pakai baju sesama nie...sumer main ikut suka hati jer.. Kalau family aku senang jer sorang bagi tema sumer cari sendiri.. Disebabkan kebekuan tema sampai saat nie tak tau nak paai kaler apa.. Dah la mr Hubby tu cerewet bab kaler nie.. Dia selalu kata dia mendung.. tak sesuai kaler tu tak sesuai kaler nie.. Konon aku nie cerah so senang la nak cari baju..
Minggu 1st puasa hari tu dah kuar sebenarnya pegi cari baju melu mr Hubby laa..tapi tak jugak beli2..last2 sampai haru nie dua2 buat bongok jer..langsung tak bincang.. Aku sangat tak bersemangat nak raya tahun nie. Kesian kat mak akt.. Huuurrrmmm dah la abang sulung tak dapat balik sebab wife dia da due nak bersalin nun kat swak.. bulan 6 lepas lak tu adik aku meninggal.. (Al-Fatihah untuk adikku sayang) nie aku lak beraya kat umak mak mentua... adoii kesian...
Ntahlah..moga2 semuanya selamat... (eh macam iklan Berhati-Hati di Jalanraya lak).. Bagi la aku idea kaler apa...argggggggghhhh...kaler oh kaler..... )=

No comments:

Post a Comment