Sunday, August 14, 2011

Digomol perempuan lain?? )=


Aku dah nak tido tapi tetiba bila tengok jejaka-jejaka kat jangan tido lagi nie aku mula terfikir... Si pelakon2 lelaki sume dah kawin kan. Ok persoalannya

1. Isteri diaorang tak hangin ke diaorang peluk2 ngan pompuan lain?

2. Diaorang tak rasa bersalah ke kadang2 yang diaorang peluk gomol tu isteri orang?

3. Diaorang tak rasa segan ke peluk pompuan lain depan krew2?

4. Apa jadi istimewanya diaorang kat isteri diorang kalau diaorang dok bermesra bermanja ngan orang lain?

5. Anak-anak diaorang tak kata pape ker?

6. Family etc. mak ayah mak mentu ayah mentua tak kata pape ke??

7. Kalau penyanyi dok atas pentas sambil nyanyi terfeeling terpegang tangan jadi isu tapi kalau pelakon dok ber tut tut sampai atas katil ok pulak?

Ish over pulak otak fikiran aku nie malam nie. Lantak la diaorang kan.. Aku sibuk kenapa!TAPI kalau la mr Hubby aku tu pelakon sumpah aku suh dia berenti jadi pelakon Tak sanggup aku mr hubby aku kena gomol ngan pompuan lain..choyyyyyyyyyy!!

p/s: Sebab tu mr hubby aku bukan pelakon kot kan!hehehehe (=

No comments:

Post a Comment