Monday, August 8, 2011

Aah memang aku gemuk!

Aah memang aku dah gemuk?so korang ada apa masalah dengan
aku? Aku bahagia dengan hidup aku. Mr Hubby tak bising pun aku gemuk. So kepada
sape-sape yang sakit mata tengok aku semakin gemuk satu pesanan aku kat sini
JANGAN TENGOK AKU DAH! Kan ke senang. Dah tengok-tengok aku satu hal dok nak
mengata aku satu hal apasal?oooiiittt korang tak der keje sangat dah ker?
Haishhhh..jangan bagi aku marah ok. Tengok! sian blog nie dah jadi tempat aku
merepek. Aku dah penah kurus so apa aku kisah...aku si gemuk yang cantik ok!(+ve
farah...xper sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan...)..kau??haaaaaaaaaaa...nie
yang buat aku mula nak mengata ko balik..dah la..malas cite..amik cermin
besar-besar pegi tengok diri sindiri.

????Motif gambar nie??AKU GEMUK TAPI CANTIK!! (=
SEKIAN.

No comments:

Post a Comment