Tuesday, August 16, 2011

Isu: Fida & Iqram Dinzly berpeluk )=


Korang kenl ngan fida tak?? Aku nie tak berkenan sgt ngan dia nie.. Tapi memandangkan sejak Ramadhan nie aku berbuka sesambil nengok tivi aku pun ternengok la citer Kasih Alia dan tersuka la citer tu..

Ada skali tu aku tengo iklan si fida nie lentokkan kepala kat dada Iqram yang kononnya adik dia yang hilang dlm citer tu.. Aku terkejut la jugak..Last2 isu nie kuar jugak.. Sebab dia retis yg pakai tudung so reti2 la jaga maruah tu!haishhh!!Nak tau apa al kisah dia??Jom review.. (Aku tau kekecohan nie dari En Kaizen..cakap tima kasih ramai2 kat en kaizen cpt!!



Fida nie heybattt... Dia tak macam retis bertudung yang lain ko!! Dia berani (=
Apa yang pasti, jika pernah mengenali dan berjumpa dengan juara Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene ini (memula tak ngaku kezen ct last kantoi jugak ko!), dia
agak terbuka jika dibanding dengan aktres muda muslimah yang lain. Fida tidak kisah untuk bersalaman dan bergambar rapat bersama lelaki!(Ko mampu ke retis lain!)
Menjawab persoalan tersebut, Fida yang ditemui pada majlis rakaman Melodi Raya terbitan TV3 baru-baru ini menjelaskan, pada pendapat dirinya, apabila seseorang menghulurkan tangan untuk bersalaman, jika kita menolak ia ibarat mengaibkan lelaki itu di hadapan orang ramai yang terlihat.
"Memang perkara seperti itu tidak patut berlaku, namun bagi pendapat Fida, banyak lagi perkara lain yang kita perlu ikut dan rasanya ini bukanlah perkara besar.
"Ini kerana, banyak lagi perkara berat yang kita perlu dititikberatkan. Cuma, jika perkara sebegini berlaku, janganlah kita terlalu ingin menjaga maruah dan tatasusila sehingga mengaibkan orang lain," ujar Fida jujur mengakui perkara yang dilakukannya. Kosmo

Hebat kan Fida nie...haaaa aku dah kata.. Mungkin agama dia ada kata boleh semua tu.. Dan tak boleh tolak kalau laki minta nak salam.. Agama aku tak leh semua tu..Mungkin sebab tu aku tak jadi retis (=

No comments:

Post a Comment