Sunday, August 21, 2011

Kisah MURTABAK (=


Tadi nak berbuka aku teringin sangat nak makan murtabak...so ajak a mr Hubby cari..(nak buat jangan mimpi la kan..heheh)

Sampai bazar...cari..punya cari punya cari..jumpa.. MURTABAK PANTAI TIMUR katanya...apa2 jelah kak..aku teringin nak jugak...orang macam ramai je...naper ramai..oo...sedap kot...tapi PANTAI TIMUR???masakan dia mesti manis kan..alahai..mr Hubby order la satu...dekat 15 minit tunggu murtabak yang satu tu...sabar...sabar...

Dapat..

Ok..

Jom balik..

Berbuka....

Nak makan murtabak...(= so amik la sepotong... ngap!!! Mak aiiiiiI!!SSSEEEEDDAAPPP!!! patut la orang ramai!nyesal tak beli dua.. Berebut.!

Ok!fine. esok nak cari lagi!

Tu jer!


ok la..aku jujur.. )= nie bukan gambar MURTABAK tu! Aku pinjam kat en guGel ok )= Makasih en gugel kerana memudahkan keje aku..

Korang: Apa motif letak gak gambar nie kalau tak der gambar sendiri?
Aku: Yela bukan semua orang kenal murtabak!!Faham!

No comments:

Post a Comment