Friday, October 7, 2011

Tak Payah Nak Kecoh Sangat Pasal Bajet 2012 tu (=

Sebagai manusia yang tidak sempurna ingin dinyatakan kat sini aku memang tak puas hati dengan bajet.. Apa yang aku xpuas hati? Tak payah la nak kecoh2 kan.. Nak ngamuk2 kat FACEBOOK... Nak tunjuk perasaan kat jalanan.. Nak boikot.. nak bla..bla..bla... Aku yakin dan pasti ramai yang macam aku.. Tapi aku bersyukur sebab banyak yang dirasai sama2.. 

Nak contoh??Minyak, beras, yuran, rumah.. kan semua dapat tuh...Ish tak kuasa aku nak hurai satu2 kan....

Cer bersyukur kan senang.. Tu la lain kali berangan lagi nak dapat macam2 kan.. Pastu dah xdapt mula la nak kata macam2 kan.. Manusia.. Manusia.. Dah la jom aku nak bawak korang baca sendiri BAJET 2012 nie ok..

Enjoy your reading yahh!!! Kalau xlarat nak baca semua kalau nak baca pasal BONUS jer korang tekan CTRL F pastu taip BONUS. Kuar la yang korang tunggu2 tu ok.. (=

No comments:

Post a Comment