Saturday, October 15, 2011

Sakit dan ditinggalkan suami )=

Iya..
Aku sedang sakit..
Tak teruk.. Demam..
Demam kan sejenis penyakit..

Mr Hubby??
Aah dia dah tinggalkan aku..
Ish..bukan tinggal macam tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
CHOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Dia pegi penang..

Bff dia tawin..
Congratss to abg erin ngan kak Shu (=
Semoga u guys akan hidup berdua sampai ujung nyawa..

Nape aku tak ikut??
Mr Hubby tak bagi.
Orang laki jer katanya.
Haishhh... Terluka jer rasanya!
Tapi dia kata dia akan bawak time kat Semenyih nanti.
Tapi tarikh tu sama ngan ofismate aku pny wedd..

*Pening*
Tak decide lagi nak pegi yang mana.
Silap-silap dua2 aku tak pegi.
Tapi dua2 yang nak kawin nie datang kenduri aku!
Kenduri di Selinsing!
ouwhhh.. Thank u guys... (=

Sungguh!! Tak tipu!! They were there!!

See abg Erin was there on 04062010

Haaaa.. 05062010 kami sanding pun diaorang ada..
Corp. Comm pun ada ok!! Tetamu jauh dari Kay Ell nieh!!
My sweeties.. they were there on my nikah day ok!!


Tengok!! Pegi outdoor pun diaorang ada!!
Memang mr Hubby punya BFF kan (=
Nie dekat Kuala Selangor punya wedding..Pun ada!! They were awsome!! SELAMAT PENGANTIN BARU KAK SHU N ABG ERIN 151011 must be such a meaningful date for Kak Shu as her wedd day on her birthday!!HEPY BIRTHDAY KAK SHU !!!!

ok. Tu aje nak cerita (=
Sila jangan naik meluat eh..

p/s: Korang: Kejamnya suami dia.. wife sakit bukan nak jaga..
                      Pegi kenduri lak
       Aku: No lahhh.. Mr Hubby tak tau aku demam time dia gerak..
                Aku tanak dia cancel lak.. Dah dia sampai penang baru
                bagi tahu..hakhakhak.. aku membuat dia kerisauan...
       Korang: Dia nie saja nak tunjuk gambar kawin ke apa?????
       Aku: Aku punya suka la!!!!

No comments:

Post a Comment