Monday, October 17, 2011

Perjalanan Baru

Hari nie my sis start keje baru..
Kebetulan tempat keje dia blkg ofis aku je..
So maknanya.....
Aku da der geng nak pegi balik keje..

Sebelum nie jadual travel aku adalah seperti berikut:

PERGI
6.50pg   -   mr Hubby hantar ke LRT Taman Jaya              -   RM 0.00
7.05pg   -   Naik tren truuuuuussss ke Ampang Park          -   RM 2.70
7.50pg   -   Sampai Ampang Park amik cab ke ofis             -    RM 4.00

BALIK
5.00pm  -   Tumpang ofismate ke KTM Sentul                  -  RM 0.00
                   Tumpang ofismate ke Ampang Park
5.50pm  -   Stesen Sentul ke Taman Dato Harun                -   RM 2.80     
                  Ampang Park ke KL Sentral                             -   RM 2.00
                  KL Sentral - Taman Dato Harun                       -   RM 2.10
6.30pm  -  Amik cab sampai umah                                     -   RM 6.00

So kesimpulannya tuptaptuptap dalam RM15 sehari ataupun RM 300.00 sebulan.. Heyyyybaat kan... duit..duit..

So memandangkan adik aku nie keje dekat ngan aku dan cousin aku pun keje situ dan cousin aku dengan baik hatinya ajak kami tumpang dia.. OOOwwhhh terima kasih lovely RADZLIANA NOOR (=

So sekarang aku ngan adik aku cuma amik cab pegi Seri Setia ngan tambang RM 3.40 jer... ngehngehngeh.. Jimat kan.. Alhamdulillah.. nanti kita tong tong duit minyak eh noi...

Tu je nak bagitau.. (=

No comments:

Post a Comment