Sunday, October 9, 2011

Perlu ke update status FB bila gadoh!

Ish...nak ulas jugak..
Korang pasangan.
Semua orang tahu korang adalah pasangan

Tetiba

Korang gaduh
Pastu masing2 update status kat facebook tu hangin2

Aku baca
Naik menyampah

Bila orang nasihat degil
Perlu ker macam tu?
Tak boleh ker settle sesama sendiri
Settle baik2

Bukan bercinta dah sekarang
Dah terikat
Dah nak nikah
Nak tidur setilam sebantal
Nak mandi sebilik air tak lama lagi

Bukan budak2 kan.
Sungguh aku tak faham orang macam nie
Pastu konon ngelat2 kata saja la xder kena mengena la

Ko ingat orang lain bodoh ker apa?

Takper lah masalah korang kan. Apahal aku nak sibuk kan
Tapi status korang tu naik
Aku kena baca
Kena tengok

Dan yang pasti
Sebab korang adalah kerabat aku!
Kalau aku....MALU
Korang  tak malu eh??

Esok lusa dah kahwin
Update la pulak status kat FB camner korang berperang suami isteri kan
Biar seantero dunia tahu.
Tak pun citer je abis pasal kisah "dalam kain" korang
Baru thrill aku nak baca

Fikir2 lah eh..
Aku belajar SPM jer
Korang belajar TINGGI............
Sebab tu orang macam aku lak layak nak nasihat kan.

Ok. WHATEVER!!

p/s: Pada aku, aku lagi suka kalau korang update pasal sebuah kebahagiaan. Memang la kita hidup tak kan sempurna. Tapi biarlah yang buruk tu kita sesama kita jer tahu. Tak payah kecoh sangat.

No comments:

Post a Comment