Saturday, October 1, 2011

FIDA - MAMAT putus????

Aish.. ingatkan sehebat2 kisah kawin 12juta disambung lak ngan kisah kahwin Nabil Raja Lawak orang dah lupa la kisah si uda dan dara nie.. Rupanya tak abis lagi.. Mungkin cerita kali nie episod last tentang diaorang kot.. Dah tak mau feeling2 katanya.. Bukan PUTUS ok.. sebab?? Baru kenali hati budi la korang nie.. Pepandai jer kata CHENTA kan... (=

Lepas sumer gambar-gambar pelik Fida nie tersebar takder lak kita dengar dia buat ulasan kan.. Melainkan ulasan dari si Mamat bersepah tu kan..  
Akhirnya si Fida nie nak taknak kena la jugak komen kisah dia kan... Dah nama pun artis.. Terima jelah kan..

Kata Fida "Saya memang sengaja tidak menjawab semua panggilan. Saya mahu menenangkan diri dan tidak mahu memberi sebarang penjelasan. Saya tidak mahu mengeruhkan keadaan yang ketika itu sangat tegang"..

"Saya tak tahu nak cakap apa. Saya sangat terkejut dengan tindakannya tapi, sukar untuk saya jelaskan. Terus terang saya katakan saya terkilan dan kesal dengan apa yang telah berlaku".

"Bukan sahaja gambar malah apa sahaja kenyataannya, saya benar-benar tidak tahu dan sangat kesal. Perkara pun sudah berlaku. Saya berharap tidak lagi dikaiktan dengannya selepas ini,"
katanya dengan nada begitu kecewa.

Untuk pengetahuan, Fida berharap tidak ada lagi cerita kurang enak berlaku pada dirinya. Fida juga tidak bertemu mamat selepas insiden itu dan hanya berhubung sekali bertanyakan perkara itu.

"Seperti yang saya pernah kata, kami masih dalam peringkat permulaan. Belum lagi bercinta dan masih mengenali hati budi masing-masing katanya.."

Haaaaa.. kan aku dah kata.. Fida ngan Mamat bersepah nie mana bercinta (=.. Baru nak kenal hati budi jer.. Sebab tu baru bukak rambut jer..oooooooooppppppppppssss (=

Satu lagi.. Memandangkan si Mamat bersepah tu suka merepek kan.. ada lagi yang dia merepek rupanya.. Dia kata " Cuma sebagai kawan, saya ada memberi teguran. Saya minta dia fikir yang terbaik untuk dirinya. Fikir kalau peminat boleh terima fesyen tersebut saya tidak ada masalah. Jangan sampai peminat komplen, kerana karekter kami berbeza. Saya pakai seluar pendek pun tak apa, tapi dia dilahirkan dalam industri ini dengan bertudung. Saya tidak tahu sejauhmana dia terima teguran saya. Tapi setakat ini saya tak berani nak sentuh banyak soal pemakaian dia," 

Mamat...mamat... tak tau nak ulas apa pasal ko nie... Haishhhhhhhhhhh....sakit jiwa dengan kenyataan2 dari ko..

Ok memandangkan aku sangat rajin meh sini aku nak buat rantaian kisah diaorang nie (=

 Mamat dan Adda pasangan yang sangat bahagia....
 Satu hari Adda memutuskan untuk berubah dan Mamat mengambil keputusan untuk memtuskan hubungan mereka..
 Dan Mamat menjadi solo...
 Pada masa yang sama, Fida yang dikenali sebagai pemenang Pantene apa ntah...
 Yang juga sepupu Dato' Siti ini solo..
 Dan Mamat dan Fida memutuskan untuk mengenali hati budi masing-masing.. Sehingga
 Fida menjadi PELIK...
hehehehe.. Sekian cerita aku (=

Pada aku dua2 si uda dan dara nie salah! Tu jer aku nak kata. Si Uda nie pandai la sangat konon nak tayang tahap kebahagiaan dalam korang bermengenali hati budi sampai terlajak... Si dara nie pulak dah elok2 orang suka berimej muslimah sendiri cari penyakit. So terima jelah kan...

Kredit gambar kepada GooGliMage (=

No comments:

Post a Comment