Sunday, October 9, 2011

Fakta Hangat Mengenai Seks part 1 (=

Mak aiiii.. tajukkk... tak pe la.. aku bukan nak citer lucah pun.. cuma nak kongsi2 info yang aku ada... Tak salah kan... Ok tanpa melenguhkan jari menaip merepek2 jom kita baca sesama ok..

1. Mereka yang lakukan seks tiga kali seminggu dikatakan nampak empat hingga tujuh tahun lebih muda. (Waaahhh... bagus nie..)

2. Satu tinjauan mendapati computer nerd adalah pasangan terbaik..82% mereka pentingan kegembiraan pasangan bila berada di ranjang berbanding keseronokan sendiri..(Faham tak nie??)

3. Lakukan seks pada malam sebeum kamu perlu mencurahkan idea hebat di pejabat.. Menurut Helen Fisher, PHd, ahli antropoligi, hubungan seks mencetuskan kimia di dalam otak yang meningkatkan kretiviti di tempat keje.. (Giler ahhh... nie boleh praktik nie!)

4.Jangan tunggu hingga kamu bernafsu untuk mulakan langkah pertama. Kebanyakan wanita mula bernafsu apabila aksi telah bermula..(auummm..kena jadi lebih garanG!!)

5.Wanita bujang lebih tertarik pada lelaki yang sudah berpunya berbanding lelaki bujang.. (OMG!! Bahayanya my mr Hubby!)


6. Klimaks boleh cegah badi pentas! Kajian di Scotland mendapati selepas seks, kamu jadi ebih mudah untuk berpidato..(Nie sesuai untuk penyanyi2 nie!)

7. Lelaki rasakan suara kamu lebih menarik pada waktu tertentu dalam satu bulan - bermakna kamu boleh gunakan suara seksi kamu untuk menggoda suami..(AMARAN!!Untuk yang dah kahwin jer leh goda2 ehhhhh)

8. Satu kajian menunjukkan lelaki yang sedang "memburu" cinta lebih kerap membeli barangan mewah untuk diri sendiri berbanding mereka yang tidak mencari pasangan hidup..(Mat2 romeo selalu macam nie kan...)

9.Bagi wanita, perkara sweet boleh menghangatkan suasana, satu kajian mendapati wanita mudah terangsang bila melihat lelaki mencium wanita berbanding aksi seks sebenar. Jadi cuba cium suamimu di hadapan cermin *blushing* tetiba (=

10.Satu kajian di United Kingdom mendapati kebanyakan lelaki lebih suka wanita betubuh curvy berbanding wanita "sekeping"..(Hhaaha,..Ini aku sangat setuju.. baru la sedap peluk kan...)

11. Bau badan lelaki merangsang wanita. Jadi "terkam" suami sebelum dia melangkah ke bilik air untuk mandi selepas pulang dari gym..(wahhhhhhh...bau macho la konon eh....)

12. Peluk suami sambil menonton tv di malam hari. Pasangan yang sering berpelukan kurang rasa tertekan berbanding pasangan yang hanya bercium sewaktu "bersama"...(Yeayyy....selalu buat nie...)


13.Saintis percya sesetengah wanita ada G-Spot yang aktif berbanding wanita lain. Mencuba pebagai posisi - Seperti melentuk ke belakang semasa di posisi atas - boleh membantu suami memberi rangsangan kepada kamu jika G-spot kamu tidak aktif... nak (= je..

14.Wanita atletik mengatakan aksi seks mereka lebih bertenaga..( tttttteeeeeeeeeeeetttttttttttt....)

Dah la... tak arat nak taip dah nie... nanti kita buat part 2 pulak tau,... Tunggu.. ada banyak lagi nak sharing nie tau... (=

No comments:

Post a Comment