Tuesday, September 27, 2011

Say no to FACEBOOK!!

Ok mulai hari nie kamu akan jadi port kesayangan aku ok.. Kalau kat ofis pun kita leh jumpa sebab?? Ofis aku tak dengki ngan ko (=. Aku da sedikit bosan dengan Facebook! So cabaran untuk diri sendiri. Mulai saat ini, jam 8.00 malam 27/9/2011 aku deactivatekan akaun facebook aku. So kita lihat sampai bila aku tahan..hahahahaha..

Time tak tahan nanti aku akan update entry ini ok (=

Lagipun FB tu makin tak best. Makin serabut. Dah la xleh repek panjang2 kan kan.. So pas nie repek kat sini jer ekh....(mampukah aku?????? Waaaaaaaaaaaaaaaaa) Tadi pagi da deactivate kejap, dah tu besttpren aku Cik Zila tu macam tau2 jer terus sms tanya mana Fb aku...hahahaha.. dan dengan bongoknya aku cakap ntah xtau.. nanti aku cek..jangan risau tuan puteri akan kembali... SO to Zila kalau da baca entry nie jangan maraaaaaa... love u babeh (=

So malam nie dengan rasminya aku mencabar diri sendiri!! Go dear go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WISH ME LUCK (=

No comments:

Post a Comment