Sunday, September 25, 2011

Open Ofis (=

Ok open house kat ofis aku dah settle semalam.. tak tau nak komen apa sebab tak de apa aku nak komen... Aku sampai jer ofis tolong tengok pastu tolong potong limau jer...hehehehe.. ala lagipun tak banyak dah benda nak buat sebab hari jumaat dah potong semua.. Bahagian aku buat sup kambing.. resepi dari bos aku sebab dia yang masak ok.. so tanak ulas banyak tengok gambar sudah lah ek...Ekceli banyak lagi makanan macam satay, nasi briyani, satay paru, cendol, aiskrim, sup tulang, kuih, lemang nasi impit...tapi masam biasa aku malas nak amik gambar... amik je apa yang ada.. nie pun banyak amik bos punya gambar...hehehe (;

Nie KP aku yea..

Sila ambi maklum sup kambing ini sangat laku okeh.. (=

Nie orang yang sibuk hari tu dan hari-hari kowt (;

Dato' Pengerusi yang baru YB Dato' Sohaimi Shahadan(;

Corner BKP.. Ada satay ada puding ada buah macam-macam adaaaaaaa....

Waaaa....enjoy nampakkkkkkk...

Artis jemputan....(artis keeerrrr???hahahha) abg manap (;

Sorang lagi artis veteran (; uncle ram

corner kami yang aku tak tau nak kata apa!

Lama sangat nak makan rumah terbuka tu kami hentam roti nanai dulu... tq en manan (;

Annei tu sangat lambat buat keje...hahahaha

Jemputan khas dari rawang....

Nie sup kambing last kopek punya...(';

Tu..tu...tu.... nampak tak limau yang aku potong...hahahaa

Ntah tak tau nak kata apa.

Sup tu masak di situ ok!!

Nie bukti bahan-bahannya.. (;

Bahan penambah rasa... choppppppp!!cili tu pun aku potong sampai panas2 jari aku ok!

No comments:

Post a Comment