Monday, September 12, 2011

The Cave of The Golden Rose (=

Tak tau macam mana aku nak cakap betapa aku hepy sehappy happynya bila tengok iklan yang THE CAVE OF THE GOLDEN ROSE is back!!!! wwooohhhooooo nie cerita childhood aku nie... sanggup tak tido sebab FANTAGHIRO.....Sanggup rebut tv ngan adik aku semata-mata sebab TARABAS!! sanggup nganga depan tv sebab ROMUALDO!! dan aku pastu remaja-remaja belia yang sengkatan dengan aku pun gilakan cerita nie macam aku gila..

Sikit info pasal citer nie...Sebuah lagenda antara percintaan dan perebutan kuasa. Mendampingi sebuah cinta biarpun terpaksa merahsiakan identiti sebenarnya dan pergolakkan kuasa antara dua takhta. Alami penjelajahan Fantaghiro demi membuktikan kesetiannya kepada cinta dan juga keluarga.
Gulp!!!! nie yang dok buat aku nganga... (=

I wish i could be like her...hahahahhaha

Tak tau dah nak kata apa!!!

Korang jangan lupa!!!MALAM nie start!! 17/09/2011 kat TV9.......
Lebiu sangat lah TV9!!!!!

No comments:

Post a Comment