Thursday, September 29, 2011

Berita Duka lagi )':

Mungkin tengah hari tadi aku sangat beremosi bila mengatakan yang aku sangat merindui arwah adik aku.. Ya...aku sangat merindui dia... sangat merasakan kehilangan dia..

Malam nie dalam aku berehat2 aku menerima berita duka.. Saudara jauh aku juga telah kembali kepada penciptanya..Yang Maha Esa.. Sungguh aku sangat terkejut dan yang paling menyayat hati perginya saudara jauh itu juga membawa bersama-sama 2 anak2nya..Kemalangan...

Aku tak tau kalau dulu aku sangat sedih dah terkilan akan kehilangan seorang adik, aku tak dapat membayangkan seorang isteri terpaksa menerima akan kehilangan seorang suami dan pada masa yang sama menggalas nama ibu untuk menerima kehilangan bukan satu tapi dua orang anak dalam sekelip mata...

Buat mak cik.. tabah lah.. Sesungguhnya Tuhan lebih menyayangi mereka... Kuatkan semangat kuatkan hati.. Al-Fatihah buat 3 saudara jauhku )':

No comments:

Post a Comment