Thursday, September 29, 2011

Al-Fatihah untukmu sayang )':

Entry ini sedikit mengusik perasaan )=.. maafkan aku..

Pernah tak korang rasa rindu sangat kat sensorang tu.. Tapi korang tak boleh buat apa-apa sebab korang tahu yang korang tak mungkin akan dapat jumpa orang tu lagi.. Segalanya dah berakhir.. Saat korang terlalu merindui dia korang hanya mampun membaca Al-Fatihah buat dia..


Ya!! Saat nie ketika nie aku tak tahu macam mana aku nak cerita yang aku sangat merindui arwah adik aku.. Memang aku tahu aku tak boleh buat apa2 lagi.. Tapi salah aku kah bila aku sangat merindui dia?


Merindui suara dia..
Merindui gurauan dia..
Merindui usikan dia..
Merindui ejekan dia..
Merindui jeritan dia..
Merindui mata dia..
Merindui untuk membelai dia...


Sungguhpun sebelum dia PERGI aku disini dan dia di sana tapi hubungan kami tak pernah terputus.. Paling lama 2 hari aku pasti melepaskan rasa rindu.. Menelefon, bergurau dan mengusik dan ketawa dan ketawa.. Sekarang dia tiada lagi.. Sungguh aku rindukan panggilan 'kak ah gomok" itu.... sungguh... sungguh... Aku rindukan dia.. Sungguh..

Biarlah orang mengatakan aku emosi... lantak lah orang nak kata aku poyo.. aku tak peduli.. nie tentang perasaan aku.. tentang rindu aku.. Tentang kehilangan dalam hidup aku!


Ya Allah.. Kau tabahkanlah hatiku.. Kau kuatkanlah semangatku..


Al-Fatihah untukmu sayang.. Arwah Mohamad Idzhar Arif bin Razali.. Semoga kau sentiasa tenang di sana sayang )':

No comments:

Post a Comment