Wednesday, September 21, 2011

Cerita yang penuh KEMATIAN )=

Last2 satu family nie PERGI )':


Huh!! finally...abis gak.. tamat gak citer Kasih Alia...dah rungsing aku nunggu citer tu end. Dah la ending yang tak best dah tu main2...tak silap aku start dari sebelum raya cakap dah nak abis tak jugak abis2.. sampai la isnin cakap last. Tipu jugak..and finally yesterday..hhhuuuaaaaaarrrrrggggggghhhhhhhhh... rasa nak jerit kuat2 sebab dah abis.. Kesimpulan akhir yang aku boleh buat ialah cerita nie sarat ngan KEMATIAN! Ok meh aku senaraikan sape yang mati dalam citer nie..kalau ada aku tertinggal maknanya memang dahsyat la kann...




1. Zarina Zainuddin (ntah betul ke tak..) nie mak si alia.


2. Kawan Alia yang masa kecik dia kena tahan ngan penjahat


3. Awek si lelaki yang gilakan si Alia



4. Kawan baik si Qabil



5. Qasrina



6. Boifriend si Qasrina



7. Abang ipar boifriend Qasrina



8.Isteri boifren Qasrina



9.Budak yang nak bagi info pasal adik kepada amir yang Qabil jaga.



10.Ayah alia



11.Qabil



12. Qistina



13. Nadim



14. Mama Anis



Haaaaaaaaaaa.....dasyat x? mak aiii...tak penah aku tengok cite cenggini.. Lain kala kalau Hikayat Merong Mahawangsa tu mati reramai tu pun sebab perang kan..hebak..hebak.. so dengan abisnya Kasih Alia nie maka bermula lah episod SOFFIYA (=




p/s: Elok pun dah abis dah makin pening tengok kisah Alia a.k.a Fida nie )=

No comments:

Post a Comment