Tuesday, September 27, 2011

Keghairahan melampau! (=

Tuuuu dia tajuk aku... Mesti ramai yang ghairah yang nak baca kan..hehehehe..

Nak tau apa yang ghairahnya??

Sila la baca pengakuan di bawah yea (=


















JAP......................................






















Ghairah sangat korang nie yea!!!


















Pengakuan ikhlas dari tuanpunyabelog (=
Disebabkan kegilaan tuanpunyabelog nie dengan kaler pepel a.k.a ungu so keseluruhan belog ini telahpun ditukar kaler bagi memenuhi nafsu tuanpunyabelog (=... Harap2 pada sesape yang membenci+memangkah+menidaksukai kaler yang aku pilih nie aku tak boleh buat apa la kan. Sendiri punya belog sendiri punya suka lah kan...hehehehe (=

Seriously aku selaku tuanpunyabelog nie sangat suka kaler pepel!!

Takpe kalau bebila aku punya skill dah makin hebat aku akan bagi pilihan kat korang tuk pilih warna yang korang suka. Korang kelik jer dia tukar kan... Disebabkan setakat nie kepakaran tu tak der lagi so terima la apa yang aku buat eh....

Tu jer yang ghairahnya...hahahahaha (= comel la korang nie. Jangan marah eh.

2 comments: