Friday, September 30, 2011

Apa hubungan Stacy Angie dan Tailor Swift??

Pagi tadi.. naik tren.. dengar MP3.. dengar lagu apa eh? "Kisah dongeng saja...lallalalala"..oh lagu Kisah Dongeng dari Stacy... Macam layan jer kan... dengar la sampai muntah...hehehe Tak la aku dengar dari Taman Jaya samat Ampang Park kira2 1/2 jam perjalanan. Kalau korang muntah tak? Ulang lagu yang sama jer tu. Korang mampu ke buat macam aku?ngeh...ngeh..ngeh..!

Sampai ofis dok terngiang2 lagu kisah dongeng. Tetiba kena karen elektrik dan terus teringat lagu Fairy Tale by Tailor Swift. Bukan Suzuki Swift tu yea! Tanya pakcik gOOgle lirik dia. Eh macam tak de kena mengena dengan lagu Kisah Dongeng tu pun.

Aku nie kenapa sebenarnya? Ntah yang aku tahu sampai saat ni dah hampir 30 buah lagu Taylor Swift yang aku 4Shared! hah!! Korang mampu buat macam aku buat. Sah! Aku dah tak betul! Haishhhhhhhhhh!!! Tapi seyes aku gtau sumer lagu pompuan omputih nie best!

Kesimpulannya lagu Kisah Dongeng oleh Stacy Angie adalah tiada kena mengena dengan Fairy Tale by Tailor Swift ok! Sila amik maklum yang tiada hubungan di antara mereka berdua. (=



Ini adalah TAILOR SWIFT ok..

Ini adalah STACY ok... (=


p/s: Saja la aku taruk gambar diaorang nie kot2 ada yang tak kenal ke kan..

No comments:

Post a Comment