Tuesday, October 16, 2012

Di belanja di Ar-Rawsha Restaurant

Ni kisah jumaat dua minggu lepas..
Pegawai kat bahagian aku bebesar hati nak belanja kami ngan kengkawan dia makan...
orang nak belanja makan kan..
mak kata..rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari..
so sebagai anak yang menurut kata mesti la aku pegi sekali..

aku nie mengikut je..
diaorang cakap jom nak pegi makan..
on je aku..
dah sampai baru aku taw nak makan mana..
ooo..makanan arab rupanya..
memandangkan aku nie bukan kaki makan..
tapi kaki tidor je..
so mesti la tak berapa nak reti nak order2 makanan pelik2 nie..
nengok kat menu so main confident la order..

sekali sampai..
makbapak banyak giler portion nasi dia koWt..
dah la pagi tu aku dah bantai nasi goreng...
sengkak perut aku...hahaha
amik kau...eh aku..padan muka aku..
tapi menjolok jugak la aku makan..
sayang nengok daging kambing dia..besar kott..

ok la nengok gambar jela...
si pemalas dah malas nak taip,.


kami di meja 74.
menu

terkulat-kulat aku baca

tu..tu..orang yang belanja...yg ala-ala botak skit tu..en manan...tq yea en manan!

apple juice aku yang rupanya tak lawa tapi rasanya menggegar jiwa!

makanan maryam - pun tak habis walau setelah dikongsi 4 orang

makanan habsah - ok yang nie habis tu pun terkulat2 nak makan..

nasi aku! nampak je macam nie..BANYAK!

nasi wanZ - sama banyak macam aku. sumpah terkulat2 nak bagi habis!
tak tau apa benda nie

Ekceli banyak lagi makanan yang orang lain order..
tak kuasa lak aku nak g snap makanan sume orang..
kang kena keji lak sebab over kan..
xpela..amik yang dekat ngan aku jela..
Minta maap yea nama makanan seme aku lupa.. 
so kalau korang yang perut ala-ala manja je boleh makan, silalah berkongsi..
jangan membazir dan berkawan dengan syaiton seperti aku yea..
tapi kami dengan machonya tapau makanan yang tak habis..
wakakakaka...
nasib la kan!

No comments:

Post a Comment