Thursday, October 11, 2012

Balik kampung

Kesibukan kesikitan kemingguan keinian ketambahan kedenganan kemalasan!

sebenarnya malas kot yang lebih kan..
yela keje bukan banyak pun..
event hujung bulan nie baru ada..
tapi aku nan hado..hahaha nasib laaa..

Tapi dis month aku quite pack..
las week balik kampung..,
my adik sayang fayyadh dah selamat jadi minik orang.*supercongratsdear*

pastu takde aktiviti sangat sebab semata-mata pegi makan kenduri je..
abah ajak amik mak kat kilang pun tanak ikut..
nasib baik tak ikut sebab abah sesat sampai masuk penang padahal mak keja kat seberang prai ja..wakakakaka...
mak ajak pegi pasar pagi pun malas bangun pagi..
nasib jugak tak ikut sebab hari hujan pas diaorang pegi...wakakaka sekali lagi!

kali nie memang spend time sungguh kat umah *yeayyyyy*
dan untuk pertama kali aku masak kat mak aku.
pertama kali ok!
aku tak tipu!
memang aku pemalas ok.
bila mak kata...
bila kak nak masak kat mak nie..
tunggu sampai mak mati ka??masak tuk tahlil mak??
ok aku syahdu dan terus masak!!

mr hubby aku tinggalkan di pj sebab dia sibuk sangat nak keje.
So aku sanggup tinggal demi jumpa mak bapak aku..*gilakejam*

kat kampung ada bebi baru..
owh comey sungguh!!
aku macam nak angkut bawak balik pj tapi memikirkan kena smash ngan mr hubby so cancel!
jom aku bg tengok gambar skit

Bebibebi baru ok!!

Tebalnya mulu diaaaa....

melendut2 perut dia pas minum susu

oppa gangam style!

konon dia la paling comeyyy!
ok!ko memang comel dimata aku!
Supercongrats!!
Moga bahagia sampai jannah *fayyadh+syukri*
gambar fayyadh sume aku cilok kat fb dia..
ekceli aku memang bawak balik cammy haritu..
tapi biasala aku pemalas.
so biar je dalam hengbeg sampai kena blusher.
mampos aku kalau mr hubby taw..
sepuloh tahun aku tak leh pegang cammy kang!

No comments:

Post a Comment