Sunday, November 20, 2011

ZAHIRIL ADZIM yang aku suka

Aku dah lama suka dengan lakonan dia..
Dia sangat exclusive..
Hanya cerita yang berkualiti ada dia.
KAMI yang kenalkan aku pada dia.
Seterusnya MERAH PUTIH

Start dari situ aku terus ikuti..ikuti..dan ikuti..
Memang tak rugi..
Bukan saja lakonan.. penulisan dia pun berkualiti..
Hari ini dia akan bernikah dengan pelengkap rusuk kiri dia..

Tahniah dari aku..
Dan untuk itu aku buat entry khas untuk dia.
Walau selepas nie dia bergelar suami.
Aku tetap akan mengikuti perkembangan dia ok (=

Hari ni.. aku jatuh hati dengan satu penulisan dia lagi..
Katanya..

"Jika aku diberi peluang menjadi orang tua,
maka aku berdoa agar tidak mahu menjadi orang tua yang menunjuk pandai kepada orang muda"..

Huh.. sangat mendalam kan..

ZAHIRIL ADZIM. Dialah pelakon itu..

Kredit Gambar to http://zahiriladzim.blogspot.com/
Dia dan Pelengkap Rusuk Kiri yang akan disatukan hari ini 20112011
TAHNIAH!!!!!

No comments:

Post a Comment