Friday, November 18, 2011

PENAT dan 5 Bulan )=

5 bulan berlalu..
Dia pergi meninggalkan kami..
Dan hingga saat aku menitip rasa ini..
Aku masih sangat rindukan dia..

Suara..
Ketawa..
Senyum..
Panggilan..

Semua.. semua tu aku tak mampu lupakan..
aku sedih..aku kecewa..
Kenapa..

Tahun nie sungguh menguji aku..
Sungguh..
Kalaulah aku tiada iman..
Mungkin dah lama aku buat kerja gila..

Ya Allah Ya Tuhan ku..
Aku mohon padaMu..
Janganlah kau beri aku ujian maha hebat lagi..
Sesungguhnya aku dah penat menangis..
Penat.. Sangat penat..

Kalau mata ini mampu bersuara..
Mungkin dia akan berkata-kata..
Dia juga penat seperti tuannya... )';

Al-Fatihah buat Allahyarham Mohamad Idzhar Ariff bin Razali.. 22/09/1996 ~ 16/06/2011
Dan buat semua yang telah kembali kepada Pencipta yang satu..

No comments:

Post a Comment