Thursday, November 8, 2012

Phuket Day 5

Mutah la korang baca entry aku kn...nasib la labu.. bagus gak tak payah aku pk nak buat entry apa..hgehngehngeh...

tuk hari ke 5 nie kiteorang amik pakej gak...James Bond Island katanya.. macam biasa pepagi dia datang pickup kat otel bawak g jeti.. briefing skit trus naik bot.. ekceli hari ke 5 nie kteorang dah patut check out.. tapi mintak extend sehari lagi..amik satu bilik dok 4 orang...wakakakaka...jimat...memula ingat nak cari otel lain tapi memikirkan tour da booking hari nie so extend jela.. ok back to the tour.

Tour kali nie memang melekat kat hati aku!! naik boat yang besar...steady gila xder pumping ke apa langsung.. nasib nobi ngn caa ikut...memula diaorang da tanak gi sebab tour memula tu pumping dia kuat. so risau kandungan nobi tu..tapi dia kental punya pompuan.. jalan gak.. nasib ok.. Tour nie pun benti 5 pit stop, James Bond Island, Panakk Island, Hong Island ngan Lawa Island.. Main aktiviti canoeing!! Ya Allah... sumpah aku suka tour nie..tak mampu aku nak bercerita.yang pasti sume tersemat indah dalam ingatan aku (:

misi aku untuk entry kali nie nak buat korang rasa nak pegi jugak tour nie. mempersembahkan gambar tanpa had..hahahahahahaha.... tengoklah sampai muntah.. aku tak post dalam fb lagi gambar2 nie...sume xclusive tuk my lovely reader..hahahahaha.

































































































tak larat aku nak boh caption. bebila kalu aku rajin aku update taruk caption. hahahaha. dasar!

No comments:

Post a Comment