Wednesday, November 7, 2012

Phuket Day 4

Memula konon malas tulis khannnnn...amik ko laju je aku menaip dah sampai hari ke 4..hahhahahaa...pompuan pompuan...

ok la..hari ke 4 sekali lagi aktiviti bebas..yela macam aku kata kiteorang pegi just tuk relax2...so kalau korang harapkan aku melawat tempat2 patung buddha kat sana memang tak la...kalau ikut napsu aku nak kepit je laki aku dalam bilik tu sepanjang 6 hari kat sana..baru cuti sungguh..kang dituduh gila seks lak aku..hahhaha... 

so hari ke 2, bangun pagi siap2 pi makan pastu p survey tempat nak massage.. sini memang sorga la kalau nak massage nie kan..kalu nak extra massage lagi la berlambak..tuk orang laki la for sure... so jalan la kiteroang cari port nak massage..mr hubby cakap nak massage satu badan....oh nononono.. syg nak satu badan yea...ayang pun nak satu badan gak...lalalala...kesudahnya sama2 massage satu badan... yang syoknya aku ngan dia massage sebelah menyebelah je...

so cik massage anda di larang menggatal ngan si kurus saya yea..hahahha...so dia urut mr hubby berlapikkan tuala..hakhakhak.. situ murah je...satu badan 200 bhat je caj tuk satu jam... ok la..mana nak dapat rega tu kat melesia kot urut bodo pun paling2 RM80 kan... si nobi preggy so ko urut kepala je diam2 ye nok..hahahahaha... abis massage balik bilik tukar baju nak mandi kat pantai Patong lak...pantai lagi weiiiiiiiiiiiii...kalau korang bukan pecinta pantai memang stress la asyik pantai je kan...tapi i suka u... mandi pantai sampai gelap... owhh u know what im doing parasailing u!!!!!!SAYANGNYA....mr hubby amik video al the time...tak capture gambar pun...tak pe la...video pun video la.. the thing is i wont forget that moment!! 1000 bhat per person!!terima kasih lagi sayang!! mr hubby tanak naik takot...hahahahaha...

abis jee mandi ngan basah-basah terus g cari makan malam..hahaha korang mampu? belengas2 selamba singgah gerai makan...malamnya lak kuar cari souvenir tu kwn2 rapat ngn family.. puas hati aku... belanja sampi kempis beg duit mr hubby.. tQ sayang lagi lagi...ahahahah...

dah la..macam biasa nengok gambar je la eh..

 Nak g mandi pantaiiii (:
Korang berani?pegi pantai pakai baju tido??aku jer mampu!! hahaha
 LOVE U
 Jejaka idaman ku...si kurusku sayang (;
 Si gemok :P
 Eh pak cik jgn pegang tetet saya!! tetet saya dah dimiliki...hahahahah
 banyak kali aku tanya.. is this safe?? is all the equipment in good condition??hahahaha
                                                                        Ready to fly!!!
 Tuhan saja yang tahu...perasaan ku...berperang dengan suasana (:
 nak keji aku??keji lah keji lah...tak kudis pun aku :P
 otw balik singgah gerai beli air..ada kuih rose nie...sedap wehh...rangup lemak!!
 see....terus pegi kedai makan!
malam...Ready to shopping!!

Gambar tak banyak sangat........ cammy memang ada tiap masa ngan kiteorang tapi aku sibuk nak kepit mr hubby, bila masanya nak snap gambar kan..hahaha...xpe i rela tak banyak gambar dari hilang saat nak jalan sambil pegang tangan u sayang..hahahah..sila muntah (:

ok la..sambung next entry! 

No comments:

Post a Comment