Monday, November 5, 2012

Phuket day 1

ok2..mood ada sikit nak citer.. pasal holiday to phuket... tapi maap le kalau citer aku nie ntah apa-apa.. aku tak reti nak beria2 nie..sekadar apa yang aku ingat dalam pala otak aku je eh..
Sila berlepas sebelum anda dilepaskan (:

Hari first tu, dalam kul 4 pagi sampai epot. cecepat terus check in. Alhamdulillah pengalaman betul2 mengajar aku (: . pas check in lepak mekdi bekfes jap then pegi check in luggage settle sume, partners sampai lepak jap terus fly..so everything goes smoothly.. Thank Allah.
Flight kami AK 0822 my fav number is 2208 (:
Mereka SAHABAT
Bubbye Malaysia
SubhanAllah..
Isi jangan tak isi..
Fly baby fly...
US
Sila abaikan pompuan sebelah tu (:

Sampai sana landing dalam kul 7.45 am waktu tempatan. gila awal! pastu cek kastam amik luggage kuar lepas je amik lugage tu dengar dah sawasdeekappppp..... free simkad.. free simkad mem..simkad free oooiiiii...apalagi dengan muka tak malu aku ngan nobi pi rembat sorang dua. aku satu laki aku satu. nobi satu laki dia satu. jimat dah duit tak payah beli simkad. pastu kena serbu ngan travel agency soh amik package tu la nie la...memandangkan sebelum pegi aku dah google dan di nasihatkan tuk abaikan sajooo... so cari teksi.. Dari epot sampai Patong dia cas 650 Bhat..

Siot tak muka aku??
Macam kat kg aku jaaa..

Otw ke Patong tu dia dropkan kteorang kat satu travel agency nie... termakan hasutan... so amik la 2 package. total 7825 Bhat untuk secouple. sambung jalan. dalam 10 dah sampai otel. padahal masa dok bere-mel ngan org otel dia da pesan check in dalam kul 2 petang...gila lama lagi...perut dah lapo lagi..last2 aku ngan nobi buat muka nazak mintak nak check in awal..dia cakap dlm kul 11 boleh check in..yeayyy...boleh g cari makan... gamble menapak.. confident la tourist konon..last2 dekat sejam jalan tak jumpa kedai. padan muka kiteorang. sebabnya tu kan sehari lepas raya aji...orang dok raya aji oii.. las2 nampak sorang pakcik tua pakai kepiah, so tanya dia mana kedai makan muslim..dia nak explain pun kteorang tak paham last2 dia tahan tuk2 bagi kiteorang naik. amik kena ketuk lagi. naik tak sampai 20 minit kena 200 Bhat.fine. bayo je..kedai dia tepi laut...pemandangan meletOp.. so makan sampai kenyang then balik otel. naik tuk2 gak sebab perut memasing dah boyot..check in masuk bilik tido sampai petang. jet leg konon..hahahaha...
Main Entrance
 Tuk tuk tuk tuk
  Cantik giler view diaa.secantik harga makanan dia (:
 ececececececehhhhh....
 Khannnnnnnnnn....
Ulam WAJIB ada kat setiap kedai makan kat sana..

petang memasing bangun siap2 terus kuar.. sewa motor tuk sehari kena deposit 3000 Bhat. apaadahal.bayo..hahahah... hakikatnya telan airliur..kalau ilang moto tu mampuih..petang stat round Patong..jakun2 jap...cari makan malam tapau then balik otel lepak otel. malam takde keje tejun pool. sedangkan kul 7 dah tak leh masuk pool apa kami kesah??janji hatiku riang. staff otel lalu lalang pun macam tak nampak kteorng..heavennn,....

 Journey about to begin!140 Bhat full tank!! 
 Pilih-pilih
 tuktuktuktuk
 Dating time!
 Patong sand!
 Patong Beach
 Gedik sangat!eh
 Halalan toyyibba
 Tapau dinner (:
 Nak baby camni!
 Night at Patong
kenalkan boipren baru i dibelakang i (;
 tenggelam!!tenggelam!!
 Supper!
Selamat Malam Phuket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment