Tuesday, November 6, 2012

Phuket day 3

OK...untuk  hari ke tiga kiteorang ada amik pakej pegi tour pulau...dalam kul 8am tu driver dah datang pickup kat otel. pastu pickup beberapa orang lagi then sampai jeti bagi taklimat skit pastu start journey.. Trip ni pegi ngan speed boat so dia laju dan pumping sangat kuat...yang si nobi dah la preggy 3 bulan..tawakal je sebab masa beli tu tak perasan dia dah warn kat pamphlet yang preggy women are not allowed. so redhokan jela..

Trip nie dia bawak kiteorang pergi 6 pit stop Maya Bay, Loh Samah Bay, Pi Leh Cave, Viking Cave, Monkey beach ngan Khai Island... memula dia stop bagi mandi dalam sejam, pastu bawak pegi nengok pulau2 yang cantik just tuk amik gambar jer, then lepas tuk snokerling, lunch hour+mandi lagi then bawak g lepak sambil snokerling. seriously aku cakap tempat dia memang canti. berbaloi2.. even trp nie penat sikit tapi aku puas hati.

Marilah kita tengok gambar lagi memandangkan aku tak ingat nama tempat2 kat gambar tu, so korang nengok jela eh (:

Kamu yang selalu buat aku jatuh cinta (:
 KAMI
 Aku & Dia
 Mereka
 Jeti

 Tour Guide (: - tiada masalah ngan dia.ok sajaa...
 Here we come bebeh!!

Tsunami are everywhere!
 Best la apa lagi!!

_susayangzaki_

Krabi???eh

2m ok!

sayang
 gadis-gadis suci-heh-
 speed boat
  TANDA
 Manusi ramai gila.ko tergedik2 ko kena langgar padan muka ko. 
 .............................................................
 ...................................................
 come and join us!!!! 
 ........................................... 
 ......................................
 ........................................
 viking cave - dah tak boleh masuk sebab tourist banyak rosakkan dalam dia ):
 snorkeling time - honestly redang coral is more better than here (=
 eskeyemmmmmmm!!
 perggghhhhhh!!! -nak keji aku la tu!-
 Ada ku kisah??
Leave me alone 
 port singgah lunch - lunch termasuk pakej
Da nak balik...paipai.....

4 comments:

  1. memang seronok red rose (= paah rasa nak pegi lagi..memang nak g lagi Insyaallah..

    ReplyDelete
  2. teruja aku tengok gambar cuti korang,terasa nak kesane je...bila lah dapat ke sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegi la mai...aku beli tiket flight pon tggu promo.. macm laki aku workaholic so dapat spent time gini memang puas hati berbaloi2 aku ckp kau (=

      Delete