Sunday, November 4, 2012

Online shoppers??

Owh aku adalah seorang yang online shoppers. Yea memandangkan aku memang malas keluar jalan, aku tak suka orang ramai2 semak2 so online adalah pilihan aku... banyak jugak la website yang dah berjaya kikis duit aku kan.. aku dah jenuh tepis tapi tak berjaya... antaranya..

port aku beli baju, kasut dan seanteronya..


Port aku nak diskaun-diskaun:







Dan latest sekali Superbuy

Setakat nie ahamdulillah...belum pernah mendukacitakan.. lagipun that day terbaca di Mstar berita mengenai perkembangan Groupon ni...

"Sehingga kini, Groupon Malaysia mempunyai kira-kira 1.2 juta pengguna di seluruh Malaysia dan daripada jumlah itu, antara 50 sehingga 60 peratus merupakan pelanggan yang kembali membeli.
Sebanyak 2,500 pedagang yang bekerjasama dengan Groupon Malaysia dalam menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan dengan tawaran terbaik kepada pengguna."

maknanya aku antara 1.2 mill pelanggan yg gila beli voucer & kupon semua tu... ekceli aku dah terjebak since awal tahun 2009..

See........makanya sesuailah untuk si pemalas macam aku nie.. aku percaya ramai dah tau pasal benda2 nie kan...tapi kalau sesapa yang tak tau lagi tu jom laaa..apa lagi..TAPI sebelu korang buat payment confirm dulu..baca T&C bebetul ok..kot2 ada hidden charges kang salahkan aku lak kan..

No comments:

Post a Comment