Tuesday, November 13, 2012

Last Day Phuket

oiiii...lama tak cite pasal phuket ingat dah habis...belum lagi yeaaa... ada saki baki sikit2 lagi..
Last day tak de yang menarik sangat dah pun... kul 12 macam tu check out, amik tuk tuk gi cari lunch.. pas makan teksi datang pick up kat kedai makan tu.. tip top ok service...sebut je mana dia pick up ko... otw  balik kteorang request singgah kat kedai souviner yang orang Malaysia punya..katanya t-shirt murah situ..tapi aku da borong banyak kat Patong.. so kat situ tuk masing2 je.. tu pun 4 helai gak sangkut.. harga memang murah sikit dari patong tapi tak pe aku tak pernah menyesal ((= pastu dalam kul 4 dah sampai epot.

Flight 910pm tapi aku ajak g epot awal sebab yela kiteorang tak familiar ngan epot tu so better awal kan...so dok epot canguk.. check in beg sume settle fight delay setengah jam pastu kiteorang pun say goodbye to Phuket.. im coming home Malaysia (((((=

 Dah nak balik baru gedik2 nak amik gambar kat depan otel.mampu??
 6 hari kat Phuket kteorang ada sekeping je gambar berempat.Boleh?
 muka ada sinyummmm
 Paipai Patong...gonna miss u.. i wish to be here again someday...InsyaAllah...Amin...
 Si gemuk nampak makanan memang suka laaa
 Sila bayar ok!
 Road to epot
 Teruja nampak bahasa melayu kat pekan phuket nie.
 hasil di bawa pulang 
 Custom
 Baibai phuket
Udah delay...

Ok nie la aktiviti aku kat Phuket tu.. xbest tuk korang tapi sgt best tuk aku.. nanti aku cite pasal kos, aku bagi sikit info pasal otel pasal tempat makan sume eh ((=

No comments:

Post a Comment