Monday, November 12, 2012

Hasil tangkapan

Nak tengok tahap napsu tak terkawal aku?
aku memang macam nie..
pantang tengok.
kadang2 tu main amik tak pikir.
pastu pikir camne nak bawak balik ((=
 Nie beli masa convo tu.. kain 2 meter student punya jual..sepasang rm 20. apa lg fikir kannn!!
 Nie beli kat Aneka Batik. aku dah jadi regular kastemer diaorang. kadang2 tu call je si naimah nak baju..hahaha..

 Juga dari aneka batik ((=
Gelang kaki - hand made yea tuan puan sekalian..
 ni kat kedai apa ntah. pestime beli.harga ok.mampu milik ((=
 sebab tak banyak tudung ijoo so rembat ajoo...
 Beg bemban ((= dah lama i idamkan tapi tak nekad nak beli kali nie nekad!
 Cantik kan!
Bila takut nie la jadinya..aku tak bawak balik lagi weeiii...sume kat opis lagi nie...kang balik terus singgah kat akak tailor tu lah!!

tu je hasil tangkapan kali nie. 

sekian terima kasih.

4 comments: