Thursday, June 14, 2012

tak sedar diri

Da lama aku perati... warga2 indon yang kat umah aku nie.. al maklumla kan aku nie dok umah flat tak mampunya nak dok kondo apatah lagi beli kondo kan.. al kisahnya diaorang nie makin menyakitkan hati aku lak.. kalau aku balik keje je diaorang pandang aku atad bawah macam aku pendatang.. dah tu yang lelaki lak pandang aku macam nk gomol2 aku pulak kan..sungguh cilakak... tadi ni aku melalu depan kedai makan haram yang diaorang buka kat bawah flat nie..yela tak mungkin kedai tu dapat kebenaran knn..so kedai haram la aku bantai.. dari jauh aku nampak diorang dok jerit2 maki orang tingkat atas... oo mak ai.. sumpah kurang ajar.. siap maki hamun bodoh bongok sume..ada orang buang barang dari atas agaknya.. yela orang tu mmg la salah sebbb buat macam tu tapi yang ko nak maki orang tak beragak apahal?? dah tu bila orang local nie lalu2 pandang diaorang jeling2 lak ngan megahnya..sungguh cilakak!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. memang tak sedar diri derang ni..kadang2 tu mmg lebih kuah dr sudu!

    ReplyDelete