Friday, April 27, 2012

Pesta orang kaya.

Orang kaya berparty

Semalam ada event..

LAGI..

so macam biasa kena kerah laa..

tapi aku mcm suka je.

sebab kena bertugas tuk party orang kaya..

ngan mak mak datin malaysia.

ngan ibu ibu kaya dari indonesia.

heybakk oo..

sebenarnya tujuan majlis nie tuk meraikan ibu ibu endon yg datang opis aku haritu..

so masing masing nak tunjuk persembahan kesenian memasing la kann..

tapi aku salute la ngan ibu ibu endon nie..

masa fashion show diaorang sendiri naik runaway then peragakan baju diaorang.

masa party lak diaorang sendiri main muzik.. 

diaorang sendiri menyanyi menari..

bukan macam mak datin malaysia..

menang bab melawa jaaa..

persembahan sume harap orang...

menci tawww...

tapi best gak la walau penat tapi aku suka sbb dapat pengalaman baru..

walau aku tak dapat jadi orang kaya dapat menyibuk kat party orang kaya pun jadi la labu...

ok lah. tu je nak cite.

Ok lah...jom tengok gambaq yang aku curi...

Nyanyian untuk orang kaya

Persembahan dari orang kaya untuk orang kaya
Model veteren! 55 tahun ke atas ok. Exclusively (=
Sedang menunggu giliran
Bersiap!

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment