Thursday, April 19, 2012

1st GiveAway Zack-Monavie


Dah laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmaaaaaaa sangat rasanya aku tak join GA nie..
So atas pelawaan (konon padahal tergoda ngan hadiah!hahaha)aku setuju nak join (=

Memandangkan syarat dia tak la susah sangat jom kita semak checklist!

Syarat2 nye senang jer..

1. Anda mesti seorang blogger  
(Yes!!i am a blogger!)
2. Anda mesti merupakan follower 2 blog ini..
3. Anda mesti mempunyai alamat di Malaysia  
(Harus!!proud to be Malaysian ok!)
 
4. Buat entry bertajuk: 1st GiveAway Zack-Monavie 
(Sila lihat tajuk entry saya ok!)
 
5. Mesti letak banner Lucky Draw tu yer kat entry anda  
(Pun selamat!)

dan linkkan ke blog zack-monavie.blogspot.com sahaja 
(kena la letak pas siap entry  nie!)

6. Kat sidebar pun, jgn lupa letak banner ni dan perlu linkkan juga 
(oWh..to no hal!)

7. Tinggalkan link entry anda di komen box entry INI SAHAJA nanti.. 
(Jap lagi saya komen yea)

8. Tag 3 orang kawan anda atau lebih untuk turut serta memeriahkan Lucky Draw ini..(Jap..nak tag.....)

i) Cik Mizzerzil kita nie!
ii) Mr opismate aku yang jauh nie Phatthegreat!
iii) Cik adik yg rajin update nie Noorul Amera!

Hah!!siap tag dah.(susah rupanya nak pilih orang kita nak tag nie kan..hahahah)
 
Itu sahaja.. !!!(laaaaaaaaaa...tu jer???)

Hadiahnya??? 
 sebotol Monavie yang bernilai RM145 (harga jualan)
Berbaloi2 weiiii!!part yang aku tak tahan skali

 pemenang boleh memilih sendiri Monavie yang mana satu menjadi pilihan hati..
merah? hijau? atau ungu? WOW!!
 
Apa lagi jom join reramai!!!
 

No comments:

Post a Comment