Wednesday, April 11, 2012

Gempa Bumi

Ya Allah....

aku tengah tido...

tetiba bangun tengok ada miscall dari abg aku..

aku call dia tanya napa..katanya ada gempa bumi. memula memang tak caya sebab abg aku ni suka memain..sampai dia pasd phone kat kakak ipar aku.then baru la aku pecaya..

rupanya mak aku yang keja kat mattel kat penang nun ha dah rasa gegaran.so dia meroger anak anak tuk pastikan anak anaknya selamat...uuuuuuwwwwaaaaaa....mak memang sayangkan anak anak kan..

dan aku pun suh mr hubby menggoogle pasai nie.. betul ke tak kan.. memang betul...

Banda Acheh akan di duga lagi.. gempa bumi berskala 8.9 ritcher dicatatkan di samutera indonesia... kawasan utara dan pantai barat malaysia dah di keluarkan amaran tsunami... gegaran ni dapat gak dirasa di selatan thailand ngan india... latest info yang aku dapat ombak setinggi 6 meter dah landa kat indonesia... bukan ombak rindu tawww.... ok lahh..

Ya Ya Allah Ya Tuhan ku..

aku bermohon padamu Kau lindungilah segenap umatMu... Amin..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment