Saturday, April 28, 2012

Bersih

hari nie semua orang nak cakap pasal bersih...

bersih punya pasal semua jalan jadi jem...

bersih punya pasal nak keluar pun cancel..

bersih punya pasal abis aktiviti tergendala..

bersih punya pasal abis imej negara..


bukan di halang pun..

kan ke dah diberi tempat tuk di buat secara berhemah...

nak jugak tunjuk keras kepala..

nak jugak tunjuk hebat berarak kat tengah kotaraya..


sungguh aku bukan orang politik...

sungguh aku tak menyokong mana mana parti...

tapi sekurang kurangnya aku tak bodohkan diri berhimpun macam orang gila..


sebab...

aku mentah sangat lagi..

aku tak tau apa apa untuk menilai...

aku tak layak nak sertai...

kalau la kena tangkap...

kena soal kenapa join?

apa nak jawab?

saja?

suka?

seronok seronok?


tak payah laa nak tunjuk pandai nak tunjuk hebat..

kalau rasa betul betul nak tunjuk hebat tunjuk time mengundi nanti..


sape menang dialah yang hebat.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment