Saturday, December 15, 2012

plaza angsana

15.12.2012 - 10.53 pagi aku still kat plaza angsana lagi... jap lagi nak gerak balik dah..yippiiii....leh jumpa cinta hati. 4 hari dah tak peluk cinta hati nie. majlis perasmian semalam alhamdulillah berjalan lancar...yaaahhhhuuu... cuma ada sikit cacat cela. tapi tu normal sebab team kiteorang bukan pro dalam event management kannn... buat mana yang tau je.. nama pun team work. sume orang bagi kerjasama dengan baik. syabas sume. rugi sape yang takde. yang lagi best aku dapat dok bilik sorang... waaaaaa..puas hati i mwngangkang sensorang u... terima kasih tuk pengurusan.. always try to serve us better... kali ni tak beli batik pun sebab kepala dah dekat jpo. walau aku kurang gemar jpo sebab barang banyak outdated tapi aku wanita biasa... hahahhahhaha..tapi tetap membeli sebentuk cincin silver utk kenangan di sini...

memandangkan aku balik ngan team media so lambat sikit gerak... ada assignment lagi yang diorang tak siapkan.. xpe..naik van jap jw..no hal lah..ok la tu je nak citer sambil bebuai...huuuuuuuu...membuai2 i naik buai u...

No comments:

Post a Comment