Thursday, December 27, 2012

cuti sekolah 2012

eh..tajuk over bukan main kan... macam aku nie student lak beria2 citer pasal cuti sekolah.. ekceli dah macam jadi aktiviti wajib adik2 aku sebenarnya.. cuti sekolah mesti aku angkut.. dulu 3 orang aku angkut...sekarang dah tinggal 2 orang...hurrmm.. *Al fatihah untukmu mohd idzhar ariff binti asmah* tabah!!tabah!! ok.aku bukan apa... aku tanak adik2 aku dok kg tu tak berkembang nanti.. dok berkubang ada laa.. aku nak nanti bila da abis sekolah dtg duk ngan aku cari keje sini. xpe adik2 aku, susah senang insyaallah aku tolong jugak.. eh membebel ke lain plak..

ok awal cuti sekolah tu aku blk kg pastu bawak diaorg datang dok ngan aku... pastu bawak jenjalan.. gi wayang gi karok gi bowling pastu bawak gi popular...rabak aku...xpe buku sekolah punya pasal kakakmu rela sayang... 10 hari pas duk ngan aku mak aku lak datang....

walawehhhhhh.... meh aku citer mak abah opah pit qimi aie syera lily sham then special guest ija dayangy baby rayyan ngn mak dayang datang berkampung umah aku wehhhhh.... bayangkan...umah flat kecik aku nie...penuh... duk la tido mana muat sorang sikit...8 hari dok sini... tapi tak la 8 hari tu diaorang kampung kat umh aku... memula 4 hari dok otel kat BB pastu baru duk umah aku..

kebetulan abg ija ngan dayang kena buat liputan bintang p ramlee tu..tu yg leh dtg bawak baby rayyan... rayyan dah pandai jalan... macam anak ketam... comel giler syg mummy!!eh over. ok. lepas rindu la kiteorang ngan dia.. nasib la dia tak belagak sombong jadi orang sarawak..ok xlupa diri lagi syg mummy tu... alhamdulillah... makan mak aiii sume ditelannya... sonok sangat.. aku lg la sonok..walaupun agak segan dengan kesusahan aku tapi aku xla berpura2... orng sudi datang umah aku seluas2 pintu aku bukak...((;

so sepanjang masa tu aku having such a memorable moment... seme ahli keluarga berkumpul dan aku percaya adik tersenyum kat atas tengok kami semua... lepas tu seme balik sederup... tekejut jap aku.. tetiba balik umh sunyi... sepi.. mula nak emo...haish... xpe la.. pape pun terima kasih allah untuk seisi keluarga yang kau anugerahkan pada aku... sesungguhnya mereka kekuatanku mereka tulang belakangku mereka penyokongku dan mereka segalanya untuk ku.. terima kasih atas pinjaman yang tidak ternilai ini...

Jom layan gambo eh..tengok sampei muntah,

kesayangan mummy!
gigi!!

mummy + rayyan
abah akak ayyan qimi mak cik yati ngan mak..pavi time ((=
kalau xbaca jugak xtau la aku
ni saja gatai namanya...
target dik target!
Ni kakak punya...hahaha
rayyan ngan mummy lagi..
kesayangan!!
belomoihlomoih..
korang mampu bawak adik mai opis...hahaha
swiss garden hotel
what a moment.................
.................
apa tenok tenok????
kegemaran rayyan!
ME-MOM
US


Nyanyi la sangattttttttttttttt
stress nengok citer kanak2 kuar ngan kanak2
si hitam putih

ok qimi dah jadi mamat camwhore
bowling time
ok tu je..bye.,

No comments:

Post a Comment