Monday, December 10, 2012

farahsufianarazali

iye..Aku manusia biasa...tak lepas dari buat salah tak lepas dari dosa... aku sedar jugak aku tak perfect.. dats y aku sentiasa be open minded person. watever orang nak cakap dengan aku, nak tegur aku nak nasihat aku nak sekolahkan aku..my pleasure... please... aku takde masalah..cumanya jangan nak berani2 kata aku kat belakang... aku tak tau xpe...kalau aku tau...jawapan dia musibat..

aku bukan patern manusia kaki sentap pantang kena tegur pantang kena siku...aku ok.. kalau benda tu +ve aku terima then if not.. ill just ler it be..no offence.. seriously.. sape2 yang betul2 kenal aku mesti tau betapa kebalnya telinga aku dengar teguran atau nasihat... telinga aku jugak such a good listener... aku pecaya tu kelebihan aku... 

walau muka aku kekadang macam singa nk makan orang pecayala aku ok2 je..such an easy going person.. cumanya aku susah nak rapat dengan orang. sebabnya aku tggu orang datang rapat dengan aku.. hahahahah....tapi tengok jugak orang tu macam mana... kalu ko patern manusia mulut longkang tak bole dibuat kawan sorry to say la...aku kena kurung dalam bilik kosong ngan ko pun aku tak kan cakap ngan ko...memang aku macam ni.... 

aku jarang think -ve pasal orang unless org tu buat taik dengan aku..jawpan dia tatap la muka taik aku....hahahhhaa...

ok kesimpulan dia kenapa aku taip panjang2 sambil diselitkan unsur2 bangga diri adalah sebab aku tak boleh tidor. so aku mengarut la apa lagi.....wahahaaa..tu je nak bgtaw...

No comments:

Post a Comment