Thursday, May 31, 2012

SUNYI SEPI

Apa perasaan korang bila bos tade kat opis?
Apa keadaan korang kalau bos kepada bos pun tak der kat opis?
haahahhaha.. aku sangatlah senang hati..lalalalalalala...
walau kadang2 bos ngan bos kepada bos tu ada dan diaorang tak kacau aku , tetap aku rasa terkongkong.
Hari nie ngan esok sume tade..walawehhhhhhh..
Sangat heaven aku rasa.

Bos sume dah tua.
So suma kena start bersukan.
Makanya join la sukan yang opis aku adakan tu..
Aku yang muda yang banyak penyakit nie pulak malas nak bersukan..boleh??

Tak kisahlah kan..
Yang penting aku sangat suka dok opis hari nie..
Sunyi sepi lenggang..
Lalalalalaaa..
Eh..esok pun sama taw.. hari isnin baru semua masuk..

TAPI..
Bos tetap tinggal keje..
jangan wisau bos.. akan ku siapkan tugas tu sebelum aku bermaharajalela (=

Ok lah tu jer nak riak.

No comments:

Post a Comment