Monday, May 28, 2012

Perlu ke?

Hurrmmm..
Aku musykil la..

Perlu ke kalau pergi pasar malam pakai cantik cantik?
Perlu ke kalau pergi pasar malam pakai make up tebal tebal?
Perlu ke pergi pasar malam pakai kasut high heel?
Perlu ke pergi pasar malam pastu jalan macam super diva conquer jalan yang sempit tu?
Perlu ke pergi pasar malam ko langgar orang lepas tu ko jeling macam nak makan orang?
Perlu ke pergi pasar malam jalan berkepit-kepit sedangkan laluan tu semua orang sempit?
Perlu ke pergi pasar malam jadi pemalas bawak moto pastu horn horn konon ko sorang je yang ada moto?

Iye..
Aku tau la..
Aku comot, aku selekeh aku selebet aku tak senonoh aku tak pakai make up aku cuma pakai track bottom ngan tshirt sambil tepek bedak baby johnson ngan pakai tudung sarung je bila pergi pasar malam tu.. tapi tak de la sampai tahap mr hubby tak lalu jalan tepi aku...tak de la sampai kawan-kawan terserempak aku sampai malu nak ngaku aku kawan..agak-agak la wei.. pasar malam koWt..rimas aku tengok! lain la kalau korang memang drop by setelah balik jalan2 ok la.. tak leh buat apa kan.. tapi yang memang dari rumah semata2 nak heyyybaattt macam tu nape?? Yela..yela...suka ati korang la kan.

SUNGGUHAKUTAKPAHAM!

No comments:

Post a Comment