Saturday, May 26, 2012

Oh S33food

Tadi pagi turun pegi kedai bawah umah nie.. nak cari lauk nak masak.. sampai je kedai tu da nampak udang gabak2 punya besar.. mak aiii.. walau udang tu tak masak air liur aku dah rasa nak meleleh.. pas tu aku masuk dalam lagi nampak lak ketam.. adoiiii.... gemok gemok tu ketam tu sedihnya rasa.. pastu lak daging gila punya fresh..sedih tawww.. selalu masa tak berpantang tak de pulak udang gabak besar gitu..takde lak ketam. daging pun ala2 je.. time time aku sakit cenggini la sume nak ada.. sakit taw ati aku...


hurmmmm..pewot..pewot..bilala ko nak sembuh.. tekak ni dah meronta ronta tak lalu nak berpantang katanya...tapi nasib baik la gak macam setengah manusia nie kalau kata pantang tak leh mkn ayam ada jenis2 ikan je leh telan tapi aku leh makan ayam lagi... alhamdulillah syukur nikmat...tak pe la buat masa ni sabar je dulu nanti da ok jita balun sampai muntah..hahahaaa..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment