Tuesday, January 7, 2014

Alonso Mateo, u make me crush on u baby!!

Gituuuuuuuuuuuu...
Tajuk bahasa inggeris u..
kau mampu??
Sape ke Alonso Mateo ni..
aku pun tak kenal dia sangat.. dia lagi la tak kenal aku langsung..
sampailah pada satu hari... tangah aku berjalan-jalan di IG, kami dipertemukan..
saat itu aku jatuh hati pada dia..
oh Alonso Mateo..

Kenapa aku suka sangat kat dia..
kalau korang nengok gambor dia kat IG.. mak aiii.. memang aku rasa he's the most stylish kids i've ever seen entire of my life...gituuuuuuuuuuuuuuuu...memang la kalau kita nengok bebudak comey semedang, tapi Alonso nih..malas nak cakap la..... memang dahsyat wa cakap lu...

Budak ni asal dari Laguna Beach, California sanun.. haaaa..memang la aku tak penah sampai sana..aku gugel je laguna beach tu...bhahahaha,.. mak dia freelance fashion stylish.. so nampak disitu kenapa dia sangatlah stylo hingga buat aku crush over him!!!!

Dah la malas nak citer panjang.. kalu korang nak tau lagi gogel ALONSO MATEO. IG dia Alonso_Mateo tapi harus la i tepek muka dia kat blog i ni kan...

ok...present....my Alonso Mateo... muahhmuahmuahhh







SEKIAN..

1 comment: