Wednesday, February 1, 2012

Akhirnya - aQuaria

Setelah berkurun lama aku jadi pemalas... hari nie ada sikit kerajinan nak update...kisah yang berzaman dah aku simpan..

Ok hari ni aku nak citer sikit pasal time adik2 aku cuti sekolah hari tu... Sekarang memang dah macam jadi kewajipan dah.. cuti jer aku sOh diaorang datang umah aku...bukan apa.. aku tanak diaorang dok kampung tu sangat... biar keluar sikt bagi berkembng sikit otak tu kan.. So datang la diorang.. Mula2 Opah, apit ngan Qimi datang... So riuh seFlat la umah aku..

Hujung minggu aku bawak diaorang pegi sHopping barang sekolah kat KL pastu dah.. Dok umah sudah... Seminggu pastu opah balik mak pulak mai... Tu baru best.. Mak mai ngan abah.. ayie pun mai gak.. So bincang punya bincang nak pegi mana so kiteorang decide nak pegi aQuaria..

Aku nie dah pegi dah situ.. Mula2 liat gak nak pegi.. Adik-adik aku ada gak sebut nak ke Sunway Lagoon.. Ikut aku pun nak ke situ gak tapi mak macam tanak jer..ok la pegi aQuaria..

Aquaria...25122011
Al-kisahnya aku sampai jer kaunter tiket mak aaaiiii... barisan panjang nak mampuss... Sumpah panjang mungkin orang yang ke 100++ di belakang time tu.. sabor jelaaaa.... Masa dok beratur tu aku ada dengar staff situ cakap memang lain macam ramai hari tu.. Orang dari merata pelusuk datang dan majoriti melayu katanya selalunya ada gak cindian kan.. Ntahla kan...dia yang kata bukan aku eh... Dapat tiket 6 orang = RM 190 ok la kan... nOt bad..A

Setelah hampir sejam aku beratur masuk la kiteorang.. Tapi ok la dia ada sediakan tempat menunggu untuk family yang datang ramai macam aku pegi 6 orang yang boleh beratur sorang jer lain silakan dok di bilik menunggu.. Ada kerusi dan skrin siap....ok la tu kan... Masuk je dalam... memang la seronokkkkkkkk.... Lagi2 pegi ngan adik2 kecik aku tu kan.. lagi eksited kata orang.. Ayie yang mula2 macam tak best terus jadi over eksited..hehehehe.. Amik kauuuu....  
Mak jangan dikata la lagi over over eksited dari kiteorang.. takpe la aku tak kisah la...janji sumer hapy kan.. Dekat 3 jam dOk dalam tu..penat berjalan.. aku sampi nak semput.... Da la penat aku nak citer.. ada sikit gambar yang aku dah kecik2 kan... layan je la eh..

 Wajah2 ceria...Mak, Ayie, Lily, Adik Pit ngan Adik Qimi... Aku pun sama!!

 Ni kat dalam terowong.. nak masuk sampai pengsan pun tak pe..ulang-ulang la sampai muntah tak der sape nak marah (=

 YeaYYYYY.... Kami Hepy (=




Habis kuar aQuaria pegi makan kat Pizza Hut... Nyumnyum makan pizza yang baru tu... Mak aiiii.... dasat gier kot cheese yang dia taruk.. berketul - ketul aku telan.. Pi la try test!!!

Yang bestnya abis makan kami adik beradik paksa mak suh pi kareoke.. apa lagii.. Ampang Park 2 jam... mhahahahaha.. Puas hati!! Cian mak tak pasai2 tengok kiteorang jadi mabuk2 (=

p/s: Korang pegi laaa.... Besttt.... Sungguh tak mengecewakan tapi sangat memenatkan (=

No comments:

Post a Comment