Tuesday, December 27, 2011

Kelas Vocal dengan Cikgu Shafi (=

Cite nie dah lama..
Tapi baru nak citer..
Bukan nak citer sangat..
Sikit jer citernya...

Kisah aku...eh..kami belajar vokal.
VOKAL ok.
Cikgu Shafi yang ajar ok.
Tak tau??
Kompom tak penah tengok AF.

Jom layan gambar jela..
Nie masa kiteorang kena kerah berlatih kat amphitheater kat opis tu.. malu kowt!
Haaaahhhhh... cikgu kata "bukat mulut luas2!"
Kami yang sangat tekun!
Cikgu yang makin lama makin pening dengan kami (=
Yang si baju hitam tu nama dia Aina. Suara dia super power kowt!
TEKUN!
Pantang cikgu leka mesti kami bergussip.
Tengok.. lelaki pun tekun ok (=
Ini lagi la semangat kannnn...
Yesss.. our class is super enjois!
Muahauahauahua mana aja pegi aku ngan margarita mesti gossip!
Ala suka sumer (=
Diaorang bukan tido eh...menghafal lirik tu..
Hahaa... keliling cikgu bagi arahan..depan belakang anak murid...
Hafal lirik yea semua (=
Tekun lagi...
Yeah...masih tekun!
All of us (=
Assistant Manager Katanya (=
Aina pun still belajar ngan cikgu lagi..
CIKGU
Kelas (=
Kena marah pun ketawa lagi...sumpah degil!
Malam itu telah tiba (=

Our show time (=

 p/s: Ekceli aku nak upload video kami perform tapi tak lepas. Memandangkan kesabaran aku kurang so lantak situ aku upload gambar bebanyak dah macam album fesbuk. Pedulik apa aku. Janji hati aku puas! (=

No comments:

Post a Comment