Friday, December 23, 2011

15th Miss Tourism International 2011

22/12/2011 - Semalam ada event yang besar gak la kat ofis aku nie.. macam nak gila buat keja..
Miss Tourism International 2011. Dia bukan nak tunjuk miss2 tu jer siap ada pertandingan fesyen batik lagi... so ada la runaway untuk miss2 tu jalan2 kan..

Diorang sampai dalam kul3 macam tu tapi aku tak sempat nak join yang siang tu sebab sibuk buat tagging yang tak guna tu. Hareemmm jerrrr...

Peserta sumer 54 orang. Hah bayangkan la puas nengok diaorang tayang body. huhuhuhu... Kelakar tul..tu tak kira lagi bila tempat penuh, bila aku pegi back stage nengok miss2 tu bukak baju tayang segala apa yang ada kan... Nasib la lelaki2 dalam tu dok cuci mata.. suka la tu..Cittt..

Ok la ada la sikt gambar yang sempat aku curi dari hengpon si epul budak praktikal kat ofis tu.. Layankan ajer ehh..



















* Aku tak der la sakan nak pegi kejar 54 orang miss2 tu kan...hahahaha.. amik mana yang sempat je.. Nak amik miss Malaysia punya tapi dia dah penat sangat sian dia.. Tapi cantik la dia compare dari yang tahun lepas (=

No comments:

Post a Comment