Tuesday, July 5, 2011

MeraJuk



Setiap hubungan pernah dilanda masalah kan..hhhuurrrmmm.. saya pun sama..bergaduh ngan mr Hubby.. uuuwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nak nangis kuat-kuat..nak mak...

Tapi tak per kalau hari-hari baik pun tak best gak kan..tak mencabar rasa hubungan tu.. Tak pe paah dah 6 tahun pun hidup ngan mr Hubby tu..sabar yea.. dia memang macam tu.. tak caring tapi loving.. tapi saya nak dia caring.. huuuuuwwaaaa…nak mak lagi…

sabar yea paah mr Hubby memang macam tu dia hati kering tapi pipi dia selalu basah sebab menitis airmata bila kami gado-gado kan..

sabar yea paah mr Hubby memang tak pandai memujuk tapi bila kami dah baik dia mesti akan manjakan saya habis-habisan..

urrrrggghhh…saya rindu nak tido kat dada mr Hubby..tapi saya tetap jual mahal..ahaks…biar dulu sehari dua biar mr Hubby rindu banyak-banyak ngan wife dia yang gomok nie..hehehhe..

Dah la.. buat mr Hubby saya nak merajuk lagi ok.. tapi saya tetap cintakan awak yea…

ingat tu!!!!!

No comments:

Post a Comment