Saturday, April 9, 2011

Selamat Jalan


Semalam saya diberitahu bahawa abang saya akan bertukar ke Sarawak… Mulanya saya macam ok jer tapi bila balik umah dok sorang-sorang saya terfikir…dan petang tadi abang dan adik lelaki datang menjenguk saya lagi la saya terfikir..Apa yang saya fikir??

- Memang la bagus sebab kakak ipar saya yang mengandung 4 bulan ada kat sana..

- Lepas nie sapa nak datang umah saya ujung minggu dan buat lawak bangang kat saya..

- Lepas nie sape nak jenguk rumah saya time tengah hari sebab dia selalu datang rehat kat umah saya..

- Walau saya adik tapi saya selalu jadi kakak pada dia..pas nie saya nak compete ngan sape title nie..

- Lepas nie jarang la kami jumpa..

- Mesti lepas nie kami renggang..

- Lepas nie sape nak jadi geng ayie yang selalu datang sepahkan umah saya..

Hmmm….agak sedih di situ tapi tak per lah itu yang terbaik untuk dia…Lagi pun isteri dia lagi perlukan dia.. Buat abang saya JANGAN LUPA KAMI.. )=
Selamat jalan.. We LOVE u..



 Inila abang saya

 Nie diaorang berdua

 Nie kakak ipar saya..

No comments:

Post a Comment