Wednesday, February 2, 2011

seKolahhh...



Hari nie tetiba saya rasa nak recall pasal zaman sekolah saya… jom kita check daya ingatan saya ok..

Siapakah nama guru kelas saya?
Form 1 – Puan Salmiah
Form 2 – emmmm ……………
Form 3 – errrrr……..
Form 4 – Ms. Carolyn Ann Angus
Form 5 – Ms. Carolyn Ann Angus

Siapakah sekutu saya semasa disekolah?
Form 1 – Nani, Ina, Ijah, Siti,
Form 2 – Nani, Ina, Ijah, Siti
Form 3 – errrr….sendirian! lol
Form 4 – Syakila, Hus, Nana, Lia, Sarah
Form 5 – Syakila, Hus Nana, Lia, Sarah
NoRzilA – Anda aDalah rakan sepanJang maSa saya oK!




Pernahkah saya ponteng kelas?
Selalu terutamanya kelas matematik… saya juga pernah ponteng sekolah! Grrrrrr………… so noTy!

Perkara terkejam pernah saya lakukan?
Saya pernah sebabkan guru Bahasa Malaysia menangis… cikgu saya minta maaf…saya tak sengaja..

Perkara terbaik terjadi semasa di sekolah?
Saya dianugerahkan Pelajar Cemerlang Kokurikulum… ( semua orang terkejut kanak2 nakal ini terima anugerah….)

Matapelajaran terahir yang saya duduki sewaktu SPM?
Prinsip Perakaunan! I hate number! Seriously!!!

Denda terhebat yang terpaksa saya hadapi?
Berdiri diatas meja sewaktu matapelajaran sains di tingkatan 5.. bayangkan! Cikgu tau tak masa tu saya tengah bad mood. Kenapa kacau saya kan saya dah memberontak.. =(

Hurmmm….dah la tak larat nak ingat banyak-banyak lagi banyak saya ingat lagi nakal saya rasa diri saya dizaman sekolah dulu..huhuhuhuhu.. Neway SMKMS is da best…

Usaha tumpu jaya..
Itulah Mudzaffar Shah..
Menabur budi dan jasa
Berbakti untuk bangsa..
Lalalala…lallalala….eh tak ingat la…xingat…tak ingat……….

Ni sekutu form 1&2

Nie sekutu form 4&5
sekutu-sekutuku

lOve u gUys..
~~laSt yeAr paRty~~

me at 14...crapppppp

~~hahahaha... melting pot..melting pot....~~

daN iniLah sekUtu sePanjaNg zaMankU




1 comment:

  1. hahhahah... untong la aku jdikk sekutu... jgn berkutu sudah....ngeee...

    ReplyDelete