Monday, February 21, 2011

di caBul nYamuk!!!

si PenJahat iTu!!
Arghhhhh… badan saya dah berbintik2..kenapa? saya dah dicabul.. oleh siapa?? Bukan siapa-siapa tapi si nyamuk yang jahat itu… sekarang di lengan kiri ada 3 bintik kanan ada 2 bintik..kaki kanan ada 2 bintik kaki kiri ada 3 bintik… bila ditambah semua menjadikan 10 bintik dikeseluruhan badan saya… gggrrrrr…tu belum di campur bintik2 jerawat yang tak berumah yang menumpang di pipi saya lagi…. Tekanan betul la…dah la bintik lepas tu gatal dan tunggu masa nak jadi kudis..kudis?? arghhhh…wtf?? tak mau..tak mau…tolongggggggggggggggg………..


ok Fine saya tak dapat tangkap kamu en nyamuk..
tapi tunggu bila saya dapat kamu saya akan jadi pembunuh paling kejam di alam sentero ini!
huh!! saya sangat marah!!!

No comments:

Post a Comment