Thursday, February 13, 2014

Al Fatihah buat Puan Faezah

disebalik pujian..
dia "dikata kata" kan kesayangan..
disebalik senyuman..
dia abaikan kesakitan..
disebalik kesibukan..
dia sembunyikan seribu penderitaan..

dalam usia yang masih muda..
dalam semangat yang masih membara...

dia kuatkan semangat..
dia butakan kesakitan yang ditanggung..
dia bisukan penderitaan yang menggunung..

siapa sangka..siapa menduga..
dalam sekelip mata kami kehilangan dia..
satu ketika dia masih mampu bersuara..
dan tiba tiba dia telah tiada..

sungguh..
semua menangisi pemergianmu..

Al Fatihah buatmu Puan Faezah binti Abd Aziz (faezah bin hawa)
12.2.2014 tepat jam 3.30ptg kami kehilangan seorang pengarah.
dia pergi disamping sahabat sahabat rapatnya..
jenazah di bawa keluar pejabat tepat jam 5.00 dan loceng berbunyi menandakan tamat sudah perkhidmatannya seterusnya hujan turun membasahi bumi kuala lumpur seolah olah memahami kesedihan kami..

memang ada rasa bersalah aku pada dia..
dan aku harap doa2 aku mampu menghapuskan rasa2 itu.. bukan aku pernah mengeji dia.. cuma aku insan biasa.. pernah terasa.. biarlah.. Allah maha mengetahui...

1 comment: